پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3482
-
الف
+

امیلیا کلارک به «هان سولو»‌ از زیرمجموعه‌های «جنگ ستارگان» پیوست

بازیگر سریال شبکه اچ‌بی‌او یکی از سه نقش اصلی فیلم «هان سولو» را بازی می‌کند.

بازیگر سریال شبکه اچ‌بی‌او یکی از سه نقش اصلی فیلم «هان سولو» را بازی می‌کند.

 گزارش آی‌فیلم،‌ بازیگر سریال «بازی تاج و تخت»‌، امیلیا کلارک به فیلم جدید «هان سولو» که زیرمجموعه‌ای از فیلم‌های «جنگ ستارگان» [جنگ‌های ستاره‌ای] می‌باشد، پیوسته است.

کلارک در این فیلم مقابل آلدن ارنرایش و دونالد گلاور بازی می‌کند که به ترتیب نقش‌های هان سولو و لاندو کالریسیان را ایفا خواهند کرد. هر سه بازیگر اصلی این فیلم که داستانی جداگانه خواهد داشت برای به دست آوردن نقش‌های‌شان تست‌های بازیگری سختی دادند. این تست‌ها در ابتدای سال شروع شدند و هزاران بازیگر برای به دست آوردن نقشی که در انتها به ارنرایش رسید با هم رقابت کردند.

تسا تامپسون ستاره فیلم‌های «سلما»‌ و «کرید»، نائومی اسکات بازیگر «پاور رنجرز» و زویی کراویتز از کسانی بودند که ماه اکتبر برای به دست آوردن نقش زن اصلی این فیلم آزمون دادند. گروهی دیگر که شامل کلارک، کِرسی کلمونس، جسیکا هنویک بازیگر نقش نیمریا سند در «بازی تاج و تخت» و آدریا آرجونا بازیگر «شهر زمرد» می‌شد، در لندن تست دادند. در نهایت نقش به کلارک رسید.

فیل لرد و کریس میلر تهیه‌کننده اجرایی و کارگردان که مسئولیت نوشتن فیلمنامه پروژه را هم بر عهده دارند در ماه سپتامبر از یک گروه دیگر تست گرفته بودند، اما بعد تصمیم گرفتند پیش از انتخاب نهایی یک بار دیگر هم از بازیگران تست بگیرند. مثل دیگر پروژه جداگانه «جنگ ستارگان» با عنوان «سرکش» که روز شانزدهم دسامبر اکران می‌شود، داستان این فیلم هم پیش از وقایع «جنگ ستارگان:‌ امیدی نو» اتفاق می‌افتد.

کتلین کندی و الیسون شیمور تهیه‌کنندگان این فیلم جداگانه هستند که انتظار می‌رود مراحل تهیه‌اش از ماه ژانویه آغاز شود. تاریخ اکران این فیلم برای روز بیست و پنجم ماه می ۲۰۱۸ تعیین شده است. جدیدترین فیلم در مجموعه رو به رشد این بلاکباسترها «جنگ ستارگان: نیرو بیدار می‌شود» بود که دسامبر ۲۰۱۵ اکران شد و نزدیک به ۲.۱ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت.

ه خ / ح ی

نظر شما
ارسال نظر